Klachtenprocedure.
Wanneer je niet tevreden bent met onze dienstverlening dan horen wij dat graag van je. Je dient dit per post of per e-mail aan ons kantoor kenbaar te maken. Wij zullen er samen met jou alles aan doen om de klacht binnen een redelijke termijn op te lossen. Wanneer jij en MijnHypotheekWinkel niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kan je je klacht rechtstreeks kenbaar maken bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Je kan de KiFiD per post bereiken op: postbus 93257, 2509 AG te Den Haag. Verdere informatie over het KiFiD is te vinden op www.kifid.nl.
Contactgegevens MijnHypotheekWinkel :
Utrechtseweg 124-A
6862 AP Oosterbeek
Telefoon: 026-8403444
E-mail: [email protected]
Contactgegevens MijnHypotheekWinkel :
Utrechtseweg 124-A
6862 AP Oosterbeek
Telefoon: 026-8403444
E-mail: [email protected]